سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرو قاطی...


ساعت 1:21 عصر چهارشنبه 85/9/29

 

موضوع انشاء : خانه ای که در آن زندگی میکنید را توصیف کنید ...

 

خونه اونجاست    خونه من                        اونجا که هستی تو با من !
خونه عشقه !  خونه عشقه !                      دیددیدیددیدیدیددیدیددی!        ((هلن))

خانه ما خیـــــلی تخمی میباشد . در حـــیاط خانه ما یک حوض داریم که یک فواره
در وسط آن میباشد . یک بار که یکی از دوستان مادرم خانه ما آمده بود پدرم خیلی
جو زده شد و در حـوض خانه شیرجه خمپاره ای زد و همه فواره تو اونجای پدرم میباشد ! 
ما یک توالت بزرگ داریم که خیلی همیشه میگیرد و خانه ما خیـــــــلی بو میدهد .
در خانه ما یک حمام میباشد و خیلی لیز است و پدرم همیشه لیز میخورد !
ولی من نمیدانم چرا هر دفعه که پدرم حمام میرود همه صابون ها غیب میشوند‌ !!!

سقف خانه ما همیشه در حـــــال ریزش میباشد . یکبـــــار یک تکه آجر بروی سر 
برادرم افتاد و قطع نخاع میباشد . ما یک اتاق خواب داریم که هــمه با هم میخوابیم 
البته بعضی شب ها که پدرم قاطی میباشد مرا در توالت می انـــــدازد و  در را هم
قلف میکند و من تا صبح همانجا میخوابم و خیلی حال میدهد.

ما یک کمد خیلی بزرگ داریم که هر وقت صاحب حانه می آید پــــــــدرم به صورت 
کاملا اتفاقی در داخل آن میباشد ! خانه ما اجاره ای میباشد و هر ماه کــــلی اجاره
میدهیم ولی صاحب خانه ما خیلی پفیوز میباشد و وسایل ما را تو جوب می اندازد ! 
خانه ما ضد زلزله میباشد و خیلی محکم است ولی هر سال در چهارشنبه سوری
خانه ما ریخته میباشد .
 
پدرم میگوید که یک خانه بزرگ تو ولنجک برای ما میخرد که از اجاره نشینی
راحت بشویم! مادرم از این حرف پدرم خیلی قرمز میباشد و من را خیلی کتک میزند .
خانه ما خیلی باحال میباشد و من خیلی آن را دوست میدارم و این بود انشاء من ...



¤ نویسنده: جواد

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
7
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
1644

:: درباره من ::

قرو قاطی...


:: لینک به وبلاگ ::

قرو قاطی...

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::